Skip to content
news2.com.ua

news2.com.ua

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl окупився за 36 годин / Колаж: news2.com.ua

Приголомшливий успіх S.T.A.L.K.E.R. 2: Максим Кріппа розповів, як швидко окупився ігровий проєкт

Писарчук Антон, 21.12.202430.12.2024

Гра S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl вже встигла завоювати прихильність гравців в усьому світі, хоча з моменту її релізу минуло зовсім небагато часу. Продажі шутера стартували наприкінці листопада поточного року та практично відразу отримали чималу кількість прихильників . Наразі стало відомо, як швидко окупився цей ігровий проєкт.

Про прибутковість S.T.A.L.K.E.R. 2 розповів виданню Forbes співвласник студії GSC Game World Максим Кріппа.

Максим Кріппа здійснив інвестиції в GSC Game World у 2020 році. Як згадує бізнесмен, тоді колектив студії налічував 65 фахівців. На той час вже відбувалась розробка S.T.A.L.K.E.R. 2. Однак команді гостро не вистачало коштів на втілення проєкту. Отож Максим Кріппа вирішив допомогти студії. Бізнесмен додає, що сам є шанувальником всесвіту S.T.A.L.K.E.R.

Підприємець придбав частку компанії і з того часу фінансував розробку гри виключно власним коштом. Загалом витрати на розробку S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl сягнули десятків мільйонів доларів США.

Із часом штат GSC Game World зріс до 470 співробітників. 270 з них нині працюють в Україні. Решта 200 фахівців долучаються до розробки з різних куточків світу.

Значних зусиль до створення S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl доклали співзасновники студії Євген та Марія Григоровичі. Саме вони відповідали як за творчу складову гри, так і займались операційними та організаційними питаннями. Загалом створення другої частини культового шутера стало неабияким викликом для всієї команди GSC Game World. Адже розробники не лише створювали високоякісний та сучасний ігровий продукт, але й докладали значних зусиль для збереження атмосфери оригіналу.

Напередодні релізу робота над завершенням S.T.A.L.K.E.R. 2 практично не припинялась цілодобово. Команда зберігала високий рівень вмотивованості. Адже розробники прагнули дотриматись дати релізу і в такий спосіб підтримати Україну новим досягненням. Звісно в GSC Game World розуміли, що виявлення незначних програмних помилок можливе і після релізу гри. Та передусім розробники прагнули створити якісний геймплей, який дійсно приносив би задоволення шанувальникам франшизи.

Врешті титанічні зусилля розробників та зроблені інвестиції виявилися плідними. Зацікавленість аудиторії перевищила всі прогнози. Минуло лише 36 годин після релізу, як кількість проданих копій гри перевищила мільйон. Це дало змогу не лише покрити витрати, але й отримати перші прибутки.

Водночас гра має високу популярність на стрімінгових платформах. За листопад загальний час переглядів S.T.A.L.K.E.R. 2 на платформі Twitch перевищив 20 мільйонів годин. А це є не чим іншим, як підтвердженням феноменальної популярності S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl.

Новини GSC Game WorldS.T.A.L.K.E.R.Максим Кріппа

Навігація записів

Previous post
Next post

Залишити відповідь Скасувати відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Останні новини

  • Вперше в історії: СБУ розкрила угорську шпигунську мережу в Україні
  • США хочуть повернути російський газ до Європи – Reuters
  • Біженці у Словаччині: українці сплатили у бюджет країни вдвічі більше, ніж отримали допомоги
  • “Це було помилкою”: радниця ЗСУ висловилася про долучення жінок до війська
  • Чи атакуватиме Україна парад перемоги в Москві: WSJ розповів, чого чекати

Архів

  • Травень 2025
  • Квітень 2025
  • Березень 2025
  • Лютий 2025
  • Січень 2025
  • Грудень 2024
  • Листопад 2024
  • Жовтень 2024
  • Липень 2024
  • Червень 2024
  • Травень 2024
  • Квітень 2024
  • Березень 2024
  • Листопад 2023
  • Лютий 2023
©2025 news2.com.ua | WordPress Theme by SuperbThemes