Гра S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl вже встигла завоювати прихильність гравців в усьому світі, хоча з моменту її релізу минуло зовсім небагато часу. Продажі шутера стартували наприкінці листопада поточного року та практично відразу отримали чималу кількість прихильників . Наразі стало відомо, як швидко окупився цей ігровий проєкт.
Про прибутковість S.T.A.L.K.E.R. 2 розповів виданню Forbes співвласник студії GSC Game World Максим Кріппа.
Максим Кріппа здійснив інвестиції в GSC Game World у 2020 році. Як згадує бізнесмен, тоді колектив студії налічував 65 фахівців. На той час вже відбувалась розробка S.T.A.L.K.E.R. 2. Однак команді гостро не вистачало коштів на втілення проєкту. Отож Максим Кріппа вирішив допомогти студії. Бізнесмен додає, що сам є шанувальником всесвіту S.T.A.L.K.E.R.
Підприємець придбав частку компанії і з того часу фінансував розробку гри виключно власним коштом. Загалом витрати на розробку S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl сягнули десятків мільйонів доларів США.
Із часом штат GSC Game World зріс до 470 співробітників. 270 з них нині працюють в Україні. Решта 200 фахівців долучаються до розробки з різних куточків світу.
Значних зусиль до створення S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl доклали співзасновники студії Євген та Марія Григоровичі. Саме вони відповідали як за творчу складову гри, так і займались операційними та організаційними питаннями. Загалом створення другої частини культового шутера стало неабияким викликом для всієї команди GSC Game World. Адже розробники не лише створювали високоякісний та сучасний ігровий продукт, але й докладали значних зусиль для збереження атмосфери оригіналу.
Напередодні релізу робота над завершенням S.T.A.L.K.E.R. 2 практично не припинялась цілодобово. Команда зберігала високий рівень вмотивованості. Адже розробники прагнули дотриматись дати релізу і в такий спосіб підтримати Україну новим досягненням. Звісно в GSC Game World розуміли, що виявлення незначних програмних помилок можливе і після релізу гри. Та передусім розробники прагнули створити якісний геймплей, який дійсно приносив би задоволення шанувальникам франшизи.
Врешті титанічні зусилля розробників та зроблені інвестиції виявилися плідними. Зацікавленість аудиторії перевищила всі прогнози. Минуло лише 36 годин після релізу, як кількість проданих копій гри перевищила мільйон. Це дало змогу не лише покрити витрати, але й отримати перші прибутки.
Водночас гра має високу популярність на стрімінгових платформах. За листопад загальний час переглядів S.T.A.L.K.E.R. 2 на платформі Twitch перевищив 20 мільйонів годин. А це є не чим іншим, як підтвердженням феноменальної популярності S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl.