Зміна власника компанії GSC Game World важлива подія для ігрової індустрії. Прихід Максима Кріппи як нового бенефіціара компанії створює певні очікування та можливості для подальшого розвитку інновацій та проєктів.
Експерти ринку допускають, що інвестиції Максима Кріппи можуть стати каталізатором для розширення та покращення існуючих проєктів, а також для розвитку нових ігор або інноваційних ідей.
Крім того, ця зміна може вплинути на культурний контекст компанії та її стосунки з глобальною громадськістю. Новий власник може внести своє бачення щодо цінностей, цілей та напрямків розвитку, що відобразиться на стратегічних рішеннях компанії та її взаємодії з геймерською аудиторією. Цю інформацію підтвердив співзасновник Maincast Studios Віталій Волочай. Така зміна не лише відображає інтерес інвесторів до перспективного розвитку геймдеву, але й може мати великий вплив на майбутні проєкти GSC Game World, збагачуючи їх новими ідеями та можливостями.
Офіційне підтвердження від GSC Game World через ком’юніті-менеджера Максима Ткаченка свідчить про те, що зміна кінцевого бенефіціара та афілійованих компаній була юридично зафіксована у державних реєстрах України та Чехії наприкінці вересня. Це підтверджує легітимність та прозорість цього перехідного процесу. Деталі угоди щодо приватних інвестицій залишаються під захистом конфіденційності (NDA), що є стандартним практичним кроком у таких справах. Це означає, що публічно не можна розголошувати всі аспекти цієї трансакції. Однак сам факт зміни бенефіціара вказує на стратегічне партнерство або інвестиційний інтерес, що може сприяти розвитку компанії та реалізації нових ігрових проєктів.
Зв’язки між GSC Game World та інвестором Максимом Кріппою, які почалися ще у 2020 році, отримали офіційне визнання через цю зміну власності. Важливо відзначити, що ця зміна не впливає на керівництво компанією: Сергій та Євген Григоровичі залишаються на своїх посадах, а Євген продовжує виконувати роль виконавчого директора. Таке збереження ключових фігур в управлінні дозволить забезпечити неперервність розвитку та підтримку існуючих ігрових проєктів, а також сприятиме успішному запуску майбутніх ігор.
Що ми знаємо про Макса Кріппу
Макс Кріппа інвестує в кіберспорт, розробку ігор та інші сфери IT. Зокрема, йому вдалося закрити угоду з купівлі GSC Game World – компанії, що відома розробкою культової серії відеоігор S.T.A.L.K.E.R.
Компанія GSC Game World дійсно відіграє важливу роль у популяризації української культури в галузі відеоігор. Серії “Козаки” і “S.T.A.L.K.E.R.” стали символами української геймдеву, представляючи не лише високий рівень ігрового дизайну, а й втілення українських історичних та культурних мотивів.
“S.T.A.L.K.E.R.” вражає своєю атмосферою, яка дуже відчутна та вірна реальності Чорнобильської зони. Ця серія змогла привернути увагу світової аудиторії і показати, що Україна може створювати глибокі, захоплюючі ігри, які стають культовими. “Козаки”, з своєю відтворенням історичних подій, також заслуговують на визнання, вони показали, що українська історія може бути цікавою та захопливою для гравців по всьому світу.
У 2018 році вдалося відновити розробку довгоочікуваної другої частини гри S.T.A.L.K.E.R. Завдяки новим інвестиціям, проєкт отримав друге дихання. Запуск “S.T.A.L.K.E.R. 2” заплановано на початок 2024 року, що стане важливою подією як для шанувальників серії, так і для всієї ігрової індустрії.
Крім GSC Game World, у інвестиційному портфелі Макса Кріппи – кіберсеортивна команда NAVI, студія Maincast, БЦ “Парус та низка інших активів.